Airco van me karretje laten maken bij AutoAircoBollenstreek. Prima geregeld. Meneer Rene merkte tijdens reparatie op dat aandrijfashoes er kompleet al lag. In overleg heeft meneer Rene deze ook ff vernieuwt. Prima garage hoor.
Gyselle schreef:
Kleine shop, groots werk!!! Heel erg blij met de reparatie aan de airco van mijn Mini Cooper. Thnx. Gyselle.
Dominique schreef:
Wij hebben de condensor van ons Nissan NV200 laten vervangen bij ReneAirco en wij zijn echt echt blij met de keuze van deze garage, zeer netje werkplaats et goede kennis van airco systeem. Zeer grote dank Rene voor je groot klus die op ons busje moest gebeuren.Top!
Nico & Nancy schreef:
In een woord Geweldig!!
Professioneel, betrouwbaar, zeer vriendelijk, snel en nauwkeurig.
De airco werkt weer top!! Zeker een aanrader.
Rene super bedankt!!
Tim C schreef:
Auto gebracht op afspraak. Daar aangekomen begon Rene direct met een diagnose. Stap voor stap legt hij exact uit wat hij doet. Probleem was gevonden na 10 minuten en een onderdeel wat een lek had moest worden vervangen. Onderdeel lag op een andere locatie dus ik kon na een uurtje bezoek Hillegom centrum weer terugkomen. Na terugkomst was het werk al volledig gedaan en getest.
Echt top service Rene! Je had mijn dag goed & koel gemaakt. Prijs was zeer betaalbaar. Kortom een aanrader.
Hetty v/der Zwam schreef:
Wat grappig. Bijna zelfde verhaal met mijn Toyota Yaris. Al twee keer bij een andere garage voor hoop geld mijn airco laten maken. Resultaten waren teleurstellend. Uit de diagnose van Rene bleek dat de compressor soms uitviel. Een probleem dat zich lastig laat opsporen. Conclusie nieuwe compressor met reparatieprijskaartje van 1250 euro of compressor laten repareren voor 365 euro. Ondanks dat het weer geld kost, was ik toch zeer verblijd met dit voorstel. Werkt idd weer prima. Bedankt voor u werkzaamheden. Mevr. v/der Zwam Katwijk
Daan schreef:
Mijn Mini Cooper airco laten maken bij René. Bij dealer schrok ik me rot. Begroot op 1300 €. Ze waren daar wel zo eerlijk om te zeggen dat de compressor ook gerepareerd kan worden, maar dat zij daar niet de juiste middelen voor hebben. Ze verwezen me naar ReneAirco. Heel attent van BMW/Mini Heemstede.? René heeft compressor gedemonteerd en er een nieuw onderdeel in geplaatst. Werkt weer perfect.? Prijs? Nog niet de helft… ? Thnx René Groet Daan
ReneAirco schreef:
Beste mensen, Het einde van het aircoseizoen 2016 is nabij. Ik bedank iedereen die mij als ReneAirco een vorm van erkenning toedroeg dit jaar. Heel fijn om een positieve reactie te lezen nadat ik met volle overgave en verve een reparatie aan een auto van een klant heb mogen doen. Nogmaals dank en dat ik in 2017 met evenveel plezier het zelfde mag doen. Groet René AutoAircoBollenstreek
HANS schreef:
HALLO LEZERS IK HEB MIJN RENAULT CLIO BIJ RENE GEBRACHT OM DE AIRCORADIATOR IN MIJN DASHBOARD TE LATEN VERVANGEN. DEZE LEKTE EN DAARDOOR WAS MIJN AIRCO STEEDS LEEG NA ENKELE WEKEN. RENE HIELD ME OP HOOGTE MET FOTO’S VAN DEZE GIGAKLUS. PLAATSTE ZE OOK OP FACEBOOK RENEAIRCO. ALLES ZIT WEER IN ELKAAR EN WERKT TOPPIE. BEN ER ERG BLIJ MEE. GEGROET ALLEN. HANS VERDERGAAL KATWIJK
Serge Bechler schreef:
Ik ben vandaag bij Rene geweest omdat ik bij een eerdere garage m\\’n wantrouwen had!Ik ben via via bij Rene gekomen en m\\’n gevoel was juist….waar ik eerst 500€ kwijt was,was ik bij Rene de helft kwijt met een heel andere diagnose wat ik al dacht!!!…Wat een goede service en duidelijke uitleg!!Ik ga hem zeker adviseren als er iemand is die problemen met of zijn haar airco heb!!….Zeer tevreden Rene!!!!!
Jim van Dijk schreef:
Ik heb de Airco van mijn 1995 Nissan Skyline R33 GTR V-spec ook laten checken en bijvullen bij Rene!
Ik had Rene al een keertje gesproken toen hij bij Verschoor aan de zaak zijn service verleende. Helaas kwam het er toen niet van om met mijn auto bij hem langs te gaan.
Nu was ik toevallig pal bij hem voor de deur aan het werk dus even naar binnen gelopen en voor dezelfde middag nog een afspraak gemaakt! helemaal top!
Ondanks dat de airco het al een tijdje niet meer deed en het een auto betreft die hier nooit officieel via een dealer is verkocht wist Rene hem toch te repareren terwijl ik wachtte.
Tijdens het wachten ook weer een hoop bijgeleerd! Rene weet waarover hij het heeft en legt enthousiast uit waarmee die bezig is, erg interessant! 🙂
Rene bedankt voor de snelle service! De climate control werkt weer prima.
Hans Eik schreef:
Via dit gastboek besloten om mijn Opel Zafira bij Rene te brengen omdat airco al enkele keer gevuld was door de garage maar vervolgens enkel maanden later weer leeg was. Diagnose bij Rene wees uit dat condensor lek was. Helaas! Rene heeft me goed uitgelegd wat deze reparatie evt inhield en wat de kosten waren. Dit gevoel deed me beslissen om de toch al wat oude Zafira te laten maken. Tussentijds heb ik me auto al weer een tijdje terug en ben er nog steeds erg tevreden over hoe dit alles is gegaan bij “aircospecialist van de Bollenstreek” (-: Vandaar deze wat late reactie in zijn gastboek om een positief teken van mijn zijde achter te laten. Mvg. Hans
Richard de wit schreef:
Hallo, tijdens me kerstvakantie me aircootje laten maken voor straks als ik hem ECHT nodig heb. Keurig geholpen hoorrr… En kreeg nog korting ook omdat ik in de rustige periode bij Rene langs kwam… Top toch… Nogmaals ,dank je wel. Rich. Hgom.
Frits van Trigt schreef:
Airco van mijn seat leon dded het niet. De garage vertelde me dat de compressor stuk was. Ben bij REne langs geweest voor second opinion. Wat bleek! Zekering in zekeringskast vastgesmolten. Eruit gepeuterd waar ik bij stond en nieuwe erin. Kosten? Doe maar flessie wijn… Top toch? Nogmaals bedankt REne. Frits ( Nieuw-Vennep)
van Straten schreef:
Mijn volvo voor reparatie gebracht bij Rene, zeer tevreden over reparatie airco en prijs, minder tevreden over klant gerichtheid, begon al toen ik een afspraak had gemaakt met Rene, op de dag van de afspraak gaf Rene aan, hoe lang mag ik hem houden, ik dacht dat hij het over uren had, maar nee, Rene gaf aan het zo druk te hebben , dat hij hem meer dan een dag zou nodig hebben, ben hiermee niet akkoord gegaan, (want ik had een afspraak en dan moet hij beter zijn agenda beheren) en met Rene de afspraak gemaakt dat ik hem in de avond zou ophalen, tijd 20:00 uur en dat ik niet zou kunnen tussen 17:00 en 19:00, rene belde om rond 17:00 dat de auto klaar was, ik gaf aan dan haal ik hem conform afspraak op om 20:00, dat ging niet zei Rene want dan heb ik een BBQ, daarop zei ik dan haal ik hem morgenvroeg wel op, dat kon ook niet want Rene had afspraken buiten de deur, ik gaf daarop aan dan haal ik hem wel op en stuur me maar je bankrekening gegevens dan maak ik het wel over, waarop Rene toen aangaf, dan kom ik wel om 20:00 uur naar de werkplaats. Ik had echt het gevoel dat ik lastig was, volgens Rene. Vervolgens de auto volgens initiële afspraak gehaald om 20:00 uur en toen brande er een lampje op het dashboard van de koeling, ik gaf aan dat dit eerst niet brande , Rene gaf aan dat hij morgen dit zou uitzoeken en zou bellen, hij vroeg me de volgende dag even langs te komen en wat hij deed was een klap op het reservoir geven en dat was helaas niet de oplossing, maar dat had hij me ook telefonisch door kunnen geven en had ik prima zelf kunnen doen, was weer een ritje voor niks. Uiteindelijk bleek de sensor kapot, artikel besteld en zelf gemonteerd kosten 33,00 euro. Rene vroeg me of ik wilde weten of het weer werkte, ik heb hem dit doorgegeven en ook dat het 33,00 euro was. Zijn reactie was:Gweldig top dat je het even liet weten, waarop ik aangaf wat doen we met de kosten? waarop hij aangaf : Kan altijd gebeuren, deze kosten moet jezelf dragen en hij eindigde met de woorden in het groot: BEETJE FLAUW VAN JE HOOR. Rene zal absoluut een vakman zijn, maar klantgerichtheid kan een stuk beter op de punten : Afspraak is afspraak, dan maar minder volplannen op een dag. Tijd afspraak ook aan houden, ook als de klant duidelijk aangeeft wanneer hij niet kan. Onderdelen kunnen bij demontage inderdaad kapot gaan, maar kom met een compromis en zeg niet tegen een klant : BEETJE FLAUW VAN JE HOOR. Klant niet laten komen voor een klap op een reservoir dat kan hij zelf ook prima
Henk v/d Zwet schreef:
Via Kwikfit nummer van ReneAirco gekregen. Ook dat mag wel eens gezegd worden. Jongens van Kwikfit kwamen er niet zo snel achter wat het probleem was. Ze waren zo beleefd om me naar een specialist door te verwijzen die goed te boek stond. Nou niks te veel gezegd. Rene vond lekkage. Slang poreus en bij Dealer kostte deze 300 euro!!! Rene heeft slang nagemaakt voor niet een fractie. SUPERBLIJ MEE !!!
Hans Geerling schreef:
Tot 3 X me airco laten vullen bij de forddealer omdat ze lekkage niet konden vinden. GRRRR Rene vond hem wel en repareerde hem. Bewijst dat het specialisme niet iedereen is gegeven. Thanks Rene…
Amir schreef:
Airco van me karretje laten maken bij AutoAircoBollenstreek. Prima geregeld. Meneer Rene merkte tijdens reparatie op dat aandrijfashoes er kompleet al lag. In overleg heeft meneer Rene deze ook ff vernieuwt.
Prima garage hoor.
Gyselle schreef:
Kleine shop, groots werk!!! Heel erg blij met de reparatie aan de airco van mijn Mini Cooper. Thnx. Gyselle.
Dominique schreef:
Wij hebben de condensor van ons Nissan NV200 laten vervangen bij ReneAirco en wij zijn echt echt blij met de keuze van deze garage, zeer netje werkplaats et goede kennis van airco systeem. Zeer grote dank Rene voor je groot klus die op ons busje moest gebeuren.Top!
Nico & Nancy schreef:
In een woord Geweldig!!
Professioneel, betrouwbaar, zeer vriendelijk, snel en nauwkeurig.
De airco werkt weer top!! Zeker een aanrader.
Rene super bedankt!!
Tim C schreef:
Auto gebracht op afspraak. Daar aangekomen begon Rene direct met een diagnose. Stap voor stap legt hij exact uit wat hij doet. Probleem was gevonden na 10 minuten en een onderdeel wat een lek had moest worden vervangen. Onderdeel lag op een andere locatie dus ik kon na een uurtje bezoek Hillegom centrum weer terugkomen. Na terugkomst was het werk al volledig gedaan en getest.
Echt top service Rene! Je had mijn dag goed & koel gemaakt. Prijs was zeer betaalbaar. Kortom een aanrader.
Hetty v/der Zwam schreef:
Wat grappig. Bijna zelfde verhaal met mijn Toyota Yaris.
Al twee keer bij een andere garage voor hoop geld mijn airco laten maken.
Resultaten waren teleurstellend.
Uit de diagnose van Rene bleek dat de compressor soms uitviel. Een probleem dat zich lastig laat opsporen.
Conclusie nieuwe compressor met reparatieprijskaartje van 1250 euro of compressor laten repareren voor 365 euro.
Ondanks dat het weer geld kost, was ik toch zeer verblijd met dit voorstel.
Werkt idd weer prima.
Bedankt voor u werkzaamheden.
Mevr. v/der Zwam Katwijk
Daan schreef:
Mijn Mini Cooper airco laten maken bij René. Bij dealer schrok ik me rot. Begroot op 1300 €. Ze waren daar wel zo eerlijk om te zeggen dat de compressor ook gerepareerd kan worden, maar dat zij daar niet de juiste middelen voor hebben. Ze verwezen me naar ReneAirco. Heel attent van BMW/Mini Heemstede.?
René heeft compressor gedemonteerd en er een nieuw onderdeel in geplaatst. Werkt weer perfect.?
Prijs? Nog niet de helft… ?
Thnx René
Groet Daan
ReneAirco schreef:
Beste mensen,
Het einde van het aircoseizoen 2016 is nabij.
Ik bedank iedereen die mij als ReneAirco een vorm van erkenning toedroeg dit jaar.
Heel fijn om een positieve reactie te lezen nadat ik met volle overgave en verve een reparatie aan een auto van een klant heb mogen doen.
Nogmaals dank en dat ik in 2017 met evenveel plezier het zelfde mag doen.
Groet René AutoAircoBollenstreek
HANS schreef:
HALLO LEZERS
IK HEB MIJN RENAULT CLIO BIJ RENE GEBRACHT OM DE AIRCORADIATOR IN MIJN DASHBOARD TE LATEN VERVANGEN. DEZE LEKTE EN DAARDOOR WAS MIJN AIRCO STEEDS LEEG NA ENKELE WEKEN. RENE HIELD ME OP HOOGTE MET FOTO’S VAN DEZE GIGAKLUS. PLAATSTE ZE OOK OP FACEBOOK RENEAIRCO.
ALLES ZIT WEER IN ELKAAR EN WERKT TOPPIE. BEN ER ERG BLIJ MEE. GEGROET ALLEN. HANS VERDERGAAL KATWIJK
Serge Bechler schreef:
Ik ben vandaag bij Rene geweest omdat ik bij een eerdere garage m\\’n wantrouwen had!Ik ben via via bij Rene gekomen en m\\’n gevoel was juist….waar ik eerst 500€ kwijt was,was ik bij Rene de helft kwijt met een heel andere diagnose wat ik al dacht!!!…Wat een goede service en duidelijke uitleg!!Ik ga hem zeker adviseren als er iemand is die problemen met of zijn haar airco heb!!….Zeer tevreden Rene!!!!!
Jim van Dijk schreef:
Ik heb de Airco van mijn 1995 Nissan Skyline R33 GTR V-spec ook laten checken en bijvullen bij Rene!
Ik had Rene al een keertje gesproken toen hij bij Verschoor aan de zaak zijn service verleende. Helaas kwam het er toen niet van om met mijn auto bij hem langs te gaan.
Nu was ik toevallig pal bij hem voor de deur aan het werk dus even naar binnen gelopen en voor dezelfde middag nog een afspraak gemaakt! helemaal top!
Ondanks dat de airco het al een tijdje niet meer deed en het een auto betreft die hier nooit officieel via een dealer is verkocht wist Rene hem toch te repareren terwijl ik wachtte.
Tijdens het wachten ook weer een hoop bijgeleerd! Rene weet waarover hij het heeft en legt enthousiast uit waarmee die bezig is, erg interessant! 🙂
Rene bedankt voor de snelle service! De climate control werkt weer prima.
Hans Eik schreef:
Via dit gastboek besloten om mijn Opel Zafira bij Rene te brengen omdat airco al enkele keer gevuld was door de garage maar vervolgens enkel maanden later weer leeg was.
Diagnose bij Rene wees uit dat condensor lek was. Helaas!
Rene heeft me goed uitgelegd wat deze reparatie evt inhield en wat de kosten waren. Dit gevoel deed me beslissen om de toch al wat oude Zafira te laten maken.
Tussentijds heb ik me auto al weer een tijdje terug en ben er nog steeds erg tevreden over hoe dit alles is gegaan bij “aircospecialist van de Bollenstreek” (-:
Vandaar deze wat late reactie in zijn gastboek om een positief teken van mijn zijde achter te laten. Mvg. Hans
Richard de wit schreef:
Hallo, tijdens me kerstvakantie me aircootje laten maken voor straks als ik hem ECHT nodig heb.
Keurig geholpen hoorrr…
En kreeg nog korting ook omdat ik in de rustige periode bij Rene langs kwam… Top toch… Nogmaals ,dank je wel.
Rich. Hgom.
Frits van Trigt schreef:
Airco van mijn seat leon dded het niet. De garage vertelde me dat de compressor stuk was. Ben bij REne langs geweest voor second opinion. Wat bleek! Zekering in zekeringskast vastgesmolten. Eruit gepeuterd waar ik bij stond en nieuwe erin. Kosten?
Doe maar flessie wijn…
Top toch?
Nogmaals bedankt REne.
Frits ( Nieuw-Vennep)
van Straten schreef:
Mijn volvo voor reparatie gebracht bij Rene, zeer tevreden over reparatie airco en prijs, minder tevreden over klant gerichtheid, begon al toen ik een afspraak had gemaakt met Rene, op de dag van de afspraak gaf Rene aan, hoe lang mag ik hem houden, ik dacht dat hij het over uren had, maar nee, Rene gaf aan het zo druk te hebben , dat hij hem meer dan een dag zou nodig hebben, ben hiermee niet akkoord gegaan, (want ik had een afspraak en dan moet hij beter zijn agenda beheren) en met Rene de afspraak gemaakt dat ik hem in de avond zou ophalen, tijd 20:00 uur en dat ik niet zou kunnen tussen 17:00 en 19:00, rene belde om rond 17:00 dat de auto klaar was, ik gaf aan dan haal ik hem conform afspraak op om 20:00, dat ging niet zei Rene want dan heb ik een BBQ, daarop zei ik dan haal ik hem morgenvroeg wel op, dat kon ook niet want Rene had afspraken buiten de deur, ik gaf daarop aan dan haal ik hem wel op en stuur me maar je bankrekening gegevens dan maak ik het wel over, waarop Rene toen aangaf, dan kom ik wel om 20:00 uur naar de werkplaats. Ik had echt het gevoel dat ik lastig was, volgens Rene. Vervolgens de auto volgens initiële afspraak gehaald om 20:00 uur en toen brande er een lampje op het dashboard van de koeling, ik gaf aan dat dit eerst niet brande , Rene gaf aan dat hij morgen dit zou uitzoeken en zou bellen, hij vroeg me de volgende dag even langs te komen en wat hij deed was een klap op het reservoir geven en dat was helaas niet de oplossing, maar dat had hij me ook telefonisch door kunnen geven en had ik prima zelf kunnen doen, was weer een ritje voor niks. Uiteindelijk bleek de sensor kapot, artikel besteld en zelf gemonteerd kosten 33,00 euro. Rene vroeg me of ik wilde weten of het weer werkte, ik heb hem dit doorgegeven en ook dat het 33,00 euro was. Zijn reactie was:Gweldig top dat je het even liet weten, waarop ik aangaf wat doen we met de kosten? waarop hij aangaf : Kan altijd gebeuren, deze kosten moet jezelf dragen en hij eindigde met de woorden in het groot: BEETJE FLAUW VAN JE HOOR. Rene zal absoluut een vakman zijn, maar klantgerichtheid kan een stuk beter op de punten :
Afspraak is afspraak, dan maar minder volplannen op een dag.
Tijd afspraak ook aan houden, ook als de klant duidelijk aangeeft wanneer hij niet kan.
Onderdelen kunnen bij demontage inderdaad kapot gaan, maar kom met een compromis en zeg niet tegen een klant : BEETJE FLAUW VAN JE HOOR.
Klant niet laten komen voor een klap op een reservoir dat kan hij zelf ook prima
Henk v/d Zwet schreef:
Via Kwikfit nummer van ReneAirco gekregen. Ook dat mag wel eens gezegd worden. Jongens van Kwikfit kwamen er niet zo snel achter wat het probleem was. Ze waren zo beleefd om me naar een specialist door te verwijzen die goed te boek stond. Nou niks te veel gezegd. Rene vond lekkage. Slang poreus en bij Dealer kostte deze 300 euro!!!
Rene heeft slang nagemaakt voor niet een fractie. SUPERBLIJ MEE !!!
Hans Geerling schreef:
Tot 3 X me airco laten vullen bij de forddealer omdat ze lekkage niet konden vinden. GRRRR
Rene vond hem wel en repareerde hem. Bewijst dat het specialisme niet iedereen is gegeven.
Thanks Rene…